حیاط خلوت

حیاتی مخفی از آنچه زیست میکنم

حیاط خلوت

حیاتی مخفی از آنچه زیست میکنم

حیاط خلوت

من به نوشتن نیاز داشتم.
مثل یک مرض بود، یک مخدر، یک اجبار؛
ولی باز هم دوست نداشتم خودم را نویسنده بدانم.
شاید به خاطر این بود که نویسنده های زیادی دیده بودم که بیشتر از این که وقت برای نوشتن بگذارند وقتشان را صرف بی اعتبار کردن همدیگر می کردند، نق می زدند و همدیگر را سلاخی می کردند و پر از تکبر بودند.
آفریننده ما این هایند؟
همیشه همینطور بوده؟
شاید...
شاید نوشتن شکلی از نق زدن باشد.
بعضی ها بهتر از بقیه غُر می زنند.

چارلز بوکوفسکی

.........

یک کوچیده از بلاگفا که از شخصی ترین احساساتش مینویسد
لطفا اگر او را شناختید به روی خودتان نیاورید و رد شوید
بگذارید اینجا تا ابد "شخصی" بماند

.........

پیوندهای روزانه

خونه خوبه!

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ق.ظ

میگم: تو که بری از اینی که هستمم تنهاتر میشم. دیگه نه جای موندن دارم نه نای موندن! 

 

میگه: میرم که منتظرت بمونم. بلکه بکنی از این قفسی که هم روحتو گرفته، هم جسمتو!

 

میگم: چهارشنبه‌ها چشم انتظار حرفامون میمونه، 
چشم انتظار داستان خوندن و حرف زدن و داستان خوندن و کافی خوردن و داستان خوندن و هیچی نگفتن!
کاش یه روز‌ِ چهارشنبه برگردی....

 

میگه: برنمیگردم اما جاش یه روز چهارشنبه منتظرت میمونم،
یه روزِ پاییز...
که زنگ بزنی بگی‌ من اومدم و کجایی !
بعد به یاد تک تک روزای قدیم، تک تک خیابون های طول  و دراز شهرو پیاده بریم و کافی بخوریم و کیف کنیم از دنیایی که بالاخره واسه هر دوتامون خونه شده

 

میگم: خونه...
لبخند میزنه و میگه: خونه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۰
سایه نویس

نظرات  (۱)

۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۴:۴۶ حامد احمدی

یکی خانه اش این سوی جهان است، خانه دیگری آن سوی جهان.

هر کدام میگویند من خانه تو نمی‌آیم. ولی در خانه خودم می‌نشینم و منتظر تو می‌مانم.

این انتظار بی‌پایان است و هر کدام در خانه خود نشسته‌اند و جم نمی‌خورند. تا اینکه راه حلی به ذهنم جناب راوی می‌رسد، که؛

فرض کنیم دنیا خانه ماست. پس، هم خانه شدیم!

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی